A 2017-es bemutatása óta csaknem 900 000 eladással Európában, az eredeti Toyota C-HR áttörést jelentő modell volt a Toyota számára, amely a márkát a stílustudatos közönség elé tárta, köszönhetően a kívül-belül szokatlan dizájnnak, a szórakoztató karakternek és a kiváló minőségnek. .
Az új Toyota C-HR továbbviszi ezt az örökséget, és ötvözi a kiemelkedő stílust, a magával ragadó vezetést és a kategóriaelső hatékonyságot, összpontosítva az európai vásárlók prémium minőségre és fenntarthatóságra vonatkozó elvárásainak túlteljesítésére.
Az elődje által kidolgozott ikonikus kupé sziluettet az új Toyota C-HR esetében tovább erősíti a szélesebb, magabiztosabb kiállás, amelyet a Plug-in Hybrid 220 20 colos kerekei és a kifinomultabb formatervezés még tovább fokoz.
A holisztikus és személyre szabott felhasználói élmény az ügyfelet helyezi a jármű középpontjába, és magasabb szintre emeli a Toyota C-HR híres szenzoros minőségét az anyagok átfogó korszerűsítésének, prémium részletekkel és jellemzőkkel kombinálva.
Az új Toyota C-HR-t kifejezetten az európai vásárlók elvárásai szerint fejlesztették ki helyi tervezése, tervezése és gyártása révén, kihasználva az innovatív fejlesztéseket, beleértve a kontinens vezetőitől származó valós idejű adatokat.
Az új Toyota C-HR minden változata, beleértve a Plug-in Hybrid 220-at is, a Toyota legújabb, ötödik generációs hibrid technológiájának előnyeit és a jármű dinamikájának átfogó fejlesztését használja, ami vezetési izgalmat és magabiztos, csendes vezetést biztosít.
A Plug-in Hybrid 220 specifikációjában az új Toyota C-HR egy igazi elektromos jármű (EV) erőfeszítés nélküli, zökkenőmentes vezetését biztosítja, akár 66 km-es hatótávval (WLTP kombinálva), amely lehetővé teszi a teljesen elektromos napi vezetést. az európai ügyfelek tipikus igényei alapján.
A kettős DNS-t kifejező Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 automatikusan hibrid üzemmódba kapcsol, amikor az akkumulátor lemerül, így a vezetők biztonságot és rugalmasságot biztosítanak a Toyota kategóriájában vezető hibrid technológiájának, amely folyamatos hatékonyságot biztosít minden utazás során.
A Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 mellett három hibrid elektromos hajtáslánc is található, hangsúlyozva a Toyota átfogó, többtechnológiás útját a szén-dioxid-semlegesség felé. A Toyota úgy véli, hogy az ügyfeleknek különféle lehetőségekre van szükségük megfizethető és praktikus járművekhez, hogy felgyorsítsák a CO 2 -kibocsátás csökkentését ma, és biztosítsák a sikeres átállást a zéró kibocsátású mobilitásra a jövőben.
Az ultrahatékony Hybrid 140 1,8 literes motorral és 140 DIN LE-vel rendelkezik, míg a még izgalmasabb vezetési élményre vágyó vásárlók számára a Hybrid 200 a 2,0 literes, 197 DIN lóerővel és 190 Nm nyomatékkal rendelkező motor teljesítményét és hatékonyságát egyesíti. A Hybrid 200 AWD-i opció valódi összkerékhajtási magabiztosságot és biztonságot ad. A nagyobb teljesítmény és nyomaték mellett jobb tapadást és stabilitást, precízebb kanyarodást és nagyobb magabiztosságot biztosít különféle útviszonyok között.
Kategóriájában vezető közúti hatékonyságán túl az új Toyota C-HR tovább csökkenti környezetterhelését új, újrahasznosított és állatmentes anyagok, valamint a járművek tömegének csökkentését és a gyártás során a CO 2 -kibocsátást csökkentő fejlett technológiák bevezetésével.
EGY AGILIS ÉS REAGÁLÓ PHEV
A Toyota kategóriájában legjobb PHEV hajtáslánca optimalizált irányíthatósággal, jobb menetkényelemmel és jobb fékezéssel ötvözi az erősebb, vonzóbb és szórakoztatóbb vezetési élményt a Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220-al.
A legújabb, ötödik generációs Toyota hibrid technológia az összes új Toyota C-HR változat középpontjában áll, és a megnövelt teljesítmény és az alacsony károsanyag-kibocsátás kategóriaelső egyensúlyát éri el.
A Plug-in Hybrid 220 kategóriájában a legjobb élményt nyújtja kettős DNS-ének köszönhetően. Élénk teljesítménnyel és zökkenőmentes vezetéssel rendelkezik, mint egy igazi elektromos autó a mindennapi utakra, 66 km-es teljesen elektromos hatótávolságával (WLTP kombinált), ami meghaladja egy tipikus európai vásárló átlagos napi hatótávját.
Ha egy hosszabb út során lemerül az akkumulátor, a jármű automatikusan hibrid üzemmódba kapcsol, bekapcsolva a Toyota kategóriaelső hibrid technológiáját, hogy hatékony utazást biztosítson, függetlenül attól, hogy milyen hosszú az út.
A PHEV hajtáslánca egy 163 DIN LE (120 kW) villanymotorból áll az első tengelyen, az energiát egy nagy teljesítményű, 13,6 kWh Li-ion akkumulátor tárolja, valamint egy 2,0 literes, 152 DIN LE (112 kW) motort. Ez 223 DIN LE (164 kW) teljes rendszerteljesítményt biztosít, ami segít a Plug-in Hybrid 220-nak abban, hogy 7,4 másodperc alatt felgyorsuljon álló helyzetből 100 km/órás sebességre.
A teljesítmény párosul a hatékonysággal, az üzemanyag-fogyasztás 0,9 l/100 km, és az ultraalacsony WLTP kombinált ciklusú CO 2 -kibocsátás 19 g/km. A kuplung nélküli kettős motoros rendszer kiküszöböli a súrlódást és a kopást, lehetővé téve a Plug-in Hybrid 220 számára, hogy lényegesen kevesebb üzemanyagot használjon fel hibrid üzemmódban a legtöbb versenytárs PHEV-hez képest.
Mind a négy Toyota C-HR hajtáslánchoz hasonlóan a Plug-in Hybrid 220-at az európai ízlésnek megfelelően továbbfejlesztették, a kontinens vezetőitől származó valós idejű adatok felhasználásával. A gázreakciót a pedál bemeneti érzékenységének újrakalibrálása érdekében optimalizálták a közvetlenebb és egyenletesebb gyorsulásérzet érdekében, hogy egyszerű vezérlést és gyors reagálást biztosítson.
Az új Toyota C-HR az eredeti lenyűgöző kezelhetőségére épít, és a PHEV változat esetében nincs kompromisszum a menetdinamikát illetően, részben a frissített Toyota New Generation Architecture (TNGA) révén, amely nagyobb torziós merevséget biztosít, ugyanakkor csökkenti a jármű tömegét.
Világszerte először a Toyota járművön a Plug-in Hybrid 220 ZF frekvenciaérzékeny vezérlési (FSC) technológiával rendelkezik a kezelhetőség és a menetkényelem fokozása érdekében. A hidromechanikus rendszer növeli a csillapítási erőt alacsony frekvenciákon, hogy kiváló karosszériauralmat biztosítson dőlésben és dőlésszögben, valamint jobb irányíthatóságot biztosít a kanyarokban. Magas frekvencián a csökkentett lengéscsillapítás hozzájárul a jobb menetkényelemhez.
A fékteljesítményt is továbbfejlesztették, és a Plug-in Hybrid 220, valamint a Hybrid 200 AWD-i 17 hüvelykes féknyereggel és tárcsákkal, valamint a legújabb járműstabilizáló rendszerekkel rendelkezik. A Hybrid 140 és Hybrid 200 változatok új, 16 hüvelykes dugattyús féknyereggel és beépített elektromos rögzítőfékkel ellátott tárcsákkal rendelkeznek. Valamennyi változat újratervezett fékpedállal rendelkezik a jobb irányíthatóság és a természetesebb fékezés érdekében.
Kategóriájában vezető akusztikai kényelem érhető el az intézkedések kombinációjának köszönhetően. A motorfordulatszám országúti vezetés közben akár 500 ford./perccel is csökkent, a rezgéscsillapítás és a zajszigetelés pedig hozzájárul a nyugodt utazáshoz. A 0,318-as légellenállási együttható egy részletes aerodinamikai fejlesztés révén érhető el, amely csökkentette az elülső területet, és finomította a karosszéria formáját, beleértve az alvázat is, hogy optimalizálja a légáramlást.
PHEV TECHNOLÓGIA ÉS VEZÉRLÉSI BEÁLLÍTÁSOK
A Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 egy olyan elkötelezett fejlesztés eredménye, amely a PHEV egyedülálló lehetőségeinek és követelményeinek maximális kihasználását célozza.
A már amúgy is lenyűgöző PHEV-hatékonyság további fokozása érdekében a jármű egy szivattyú segítségével szívja el a hőt a külső levegőből, valamint a motor hőjét, hogy télen támogassa a légkondicionáló rendszert és minimalizálja az akkumulátorhasználatot, így maximalizálja az elektromos járművek hatótávját.
A legújabb Toyota New Global Architecture (TNGA) moduláris platform alkatrészeinek felhasználása lehetővé teszi, hogy a PHEV akkumulátort az utastéren kívül a padló alá helyezzék, csökkentve ezzel a súlypontot. Ez hozzájárul a Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 agilis kezelhetőségéhez, valamint kiküszöböl minden kompromisszumot az utastérrel vagy a csomagtérrel kapcsolatban.
Az utastér akusztikája és a menetkényelem további javítása érdekében a Plug-in Hybrid 220 elöl egy további lengéscsillapítót kapott, míg a hátsó felfüggesztést további TNGA-alkatrészek egészítik ki a nagyobb merevség és jobb kezelhetőség érdekében.
A Predictive Efficient Drive rendszer az új geo-fence funkcióval segíti a vezetőt, hogy egy lépéssel az utazás előtt járjon. A rendszer kombinálja az út- és forgalmi viszonyok elemzését a felhasználó szokásos útvonalainak és vezetési stílusának folyamatos tanulásával, hogy automatikusan optimalizálja a teljesen elektromos üzemmód használatát, maximalizálva a hatékonyságot.
Az új geo-fenceing funkció tovább optimalizálja az akkumulátor-használatot a teljes utazás során azáltal, hogy elemzi a tervezett útvonalat, és automatikusan vált az EV és a HV üzemmódok között, miközben alacsony károsanyag-kibocsátású zónán kívül halad, hogy maximalizálja az elektromos autózást, amikor alacsony károsanyag-kibocsátású zónába lép.
A Regeneration Boost „egy pedálos” élményt kínál, és akár 80%-os fékezést biztosít vezetés közben, attól függően, hogy a három beállítás közül melyiket választja – gyengéd, közepes vagy erős –, megkönnyítve ezzel a forgalomban való vezetést.
Az Adaptive Hill Control Logic megnövelt magabiztosságot és irányíthatóságot biztosít, amely motorrásegítést alkalmaz lefelé menet, hogy csökkentse a fékpedál lenyomását, ami megkönnyíti a vezetést. Az intuitívabb gyorsulás érdekében a lejtőn is módosítja a gyorsulást hullámzó útvonalakon.
Négy hajtáslánc üzemmód áll rendelkezésre: EV mód, automatikus EV/HV mód, HV mód és töltési mód.
Az előre beállított Normal, Eco és Sport üzemmódok mellett, amelyek a legtöbb hibrid és Plug-in Hybrid járműben ismertek, az új Toyota C-HR vezetési élménye a középkonzolon található Drive Mode Select opcióval testreszabható. A vezető preferenciáitól függően a hajtáslánc, a kormányzás és a légkondicionáló beállítások testreszabott kombinációja menthető el, hogy bármikor azonnal hozzáférhessen.
A 6,6 kW-os beépített töltő segítségével a Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 akkumulátorát nulláról 100%-ra tölti fel kevesebb mint két és fél óra alatt. A háztartási elektromos csatlakozásokkal történő töltés a standard 2-es módú töltőkábellel is lehetséges.
A MyToyota alkalmazás segítségével a töltés távolról is elindítható és leállítható, ha a jármű csatlakoztatva van, az alkalmazás élőben mutatja az előrehaladást és az elektromos járművek hatótávját. A további kényelem érdekében töltési ütemtervet lehet létrehozni, amely lehetővé teszi az akkumulátor újratöltését a legmegfelelőbb pillanatban, például éjszaka, amikor az áramárak jellemzően a legalacsonyabbak.
A MyToyota hozzáférést biztosít a Toyota Charging Networkhöz is, amely az egyik legnagyobb páneurópai elektromos töltőhálózat. A felhasználók kereshetnek töltőállomásokat, és megtekinthetik a valós idejű elérhetőség, a töltési sebesség és a csatlakozótípusok részleteit. Az opcionális előfizetési szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy az alkalmazás használatával töltési szolgáltatásokat használhassanak és fizessenek.
ÉRZÉKES KÜLSŐ STÍLUS
Az új Toyota C-HR-t úgy tervezték, hogy kitűnjön jellegzetes stílusával, amely dinamikus gyémántvágású karaktervonalakkal emeli ki az ikonikus kupé sziluettjét, hogy feltűnő merész megjelenést biztosítson.
Elöl a 3D architektúrát úgy értelmezték át, hogy látványos, teljes LED-es fényszórókat építenek be az irányjelzők mellé a szemet gyönyörködtető nyíl alakú kialakításban, míg az éles karaktervonalak a kifinomult tervezési kivitelezés új szintjét fejezik ki. Alapfelszereltségként – a piacon először – a modell neve közvetlenül beépül a teljes LED-es hátsó lámpába, és dinamikus üdvözlési és búcsúzás közben világít.
Ezt a merész megjelenést tovább erősíti az egyedi, új „bi-tone+” színezés, amellyel a tető kontrasztos fekete színe egészen az autó hátsó részéig és az autó hátsó háromnegyed részéig terjed, hogy feltűnő, karcsú megjelenést kölcsönözzen. . A „bi-tone+” színezés a Premiere és a GR SPORT Editions Plug-in Hybrid 220 modelleken érhető el.
Az új Toyota C-HR – hűen az „útra szánt koncepcióautó” víziójához – olyan prémium funkciókat kínál, mint például az ajtókilincsek. A részletekre való hihetetlen odafigyelést hangsúlyozza a gyártási innováció, amely lehetővé teszi, hogy a hátsó ajtó széle közvetlenül találkozzon a hátsó lámpával, keret nélkül, így élesebb, élesebb külsőt kap.
A Plug-in Hybrid 220, valamint más magasabb kategóriájú modellek egyedi panoráma üvegtetővel rendelkeznek a könnyebb és tágasabb érzés érdekében, 3 cm-es további fejtérrel a kabin hátsó részén. Az innovatív bevonatoknak köszönhetően hűvösebb napokon megtartja a hőt az utastérben, napsütéses időben pedig megakadályozza a túlmelegedést, csökkentve a légkondicionálás szükségességét. Ez 5 kg súlymegtakarítással párosul, ami azáltal érhető el, hogy nincs szükség hagyományos napernyőre, ami növeli a hatékonyságot.
A 35 mm-rel szélesebb kiállást új könnyűfém keréktárcsák – a Plug-in Hybrid 220 modellen feltűnő 20 hüvelyk – és egy 25 mm-rel rövidebb első túlnyúlás egészítik ki a tömörített csomag részeként, amely minden szögből kiegyensúlyozottnak és dinamikusnak tűnik.
ÉRZELMI FELHASZNÁLÓI TAPASZTALAT
Az új Toyota C-HR-ben az érzékszervi minőséget új magasságokba emelték az anyagok átfogó korszerűsítése révén, hogy az új funkciókat kivételes és érzelmes felhasználói élménnyel kombinálják.
A Toyota első 64 színű környezeti világítási rendszere nyugalmat teremt az utasok körében. Napközben a közvetlen és közvetett világítás óránként változik, a világos reggeli árnyalatoktól a nyugodt esti árnyalatokig, miközben a 14 programozott téma közül választhat egyet, hogy tükrözze az egyes utazások hangulatát. A világítás is szinkronizálva van a légkondicionáló rendszerrel, melegebb színeket használva, amikor a kabin fűt, vagy hidegebbeket, amikor a hőmérséklet csökken. A biztonságot a környezeti világítás is fokozza, amely vizuálisan kiemeli a Safe Exit Assist és a Proactive Driving Assist rendszer által kiadott figyelmeztetéseket.
A vezetőközpontú zóna biztosítja, hogy az összes vezérlőelem és információ intelligensen elhelyezkedjen, hogy a keze a kormányon maradjon, a szem pedig az úton. A Plug-in Hybrid 220 egy head-up kijelzővel és a legtöbb Toyota C-HR modellhez hasonlóan egy teljesen új, 12,3 hüvelykes, teljesen digitális kombiméterrel rendelkezik a műszerekhez, amely előnyben részesíti a kritikus információk, például a sebesség és a vezetőtámogató beállítások egyértelmű láthatóságát. , és egyérintéses műveletekre van optimalizálva. A kijelző négy témával – hétköznapi, intelligens, szívós vagy sportos – és három testreszabható számlapelrendezéssel személyre szabható.
A Toyota Smart Connect összekapcsoltabb multimédiás élményt kínál, fedélzeti hangügynökkel és vezeték nélküli okostelefon-kapcsolattal az Apple CarPlay vagy az Android Auto segítségével. Egy 12,3 hüvelykes érintőképernyő zökkenőmentesen beépíthető a Plug-in Hybrid 220-ba és bizonyos más típusokba, a Toyota mellett először: egy fade-effect fém JBL magassugárzó egyedi perforációkkal a kiváló hangminőség érdekében, és gravírozott JBL logóval.
A műszerfal szárnykoncepciója egy karcsú, vízszintes műszerfalból áll, amely tökéletesen integrálva van az ajtópanelekkel és a középkonzollal, hogy beburkolja az utasokat, és meleg, barátságos teret teremtsen. Olyan praktikus funkciókat tartalmaz, mint a kesztyűtartó fölé integrált kiegészítő, kényelmes tárolótálca és a középkonzoli tálca, amely elég nagy ahhoz, hogy két mobiltelefon elférjen benne.
A jobb hangulat mellett az új Toyota C-HR kabin jobb levegőminőséggel is büszkélkedhet a nanoeX™ technológiának köszönhetően, amely mikroszkopikus vízcseppeket szórva megtisztítja a levegőt, eltávolítja az allergéneket, csökkenti a szagokat és elősegíti a hidratáltabb bőrt.
A praktikusságot a MyToyota alkalmazás fokozza, amely számos hasznos funkciót tartalmaz, mint például az ajtók zárása/nyitása, valamint a légkondicionáló bekapcsolása az autó fűtésére vagy hűtésére az utazás megkezdése előtt.
Kényelmesebb parkolás érhető el a Panoramic View Monitor segítségével, és a még nagyobb kényelem érdekében a kategóriájában egyedülálló, félautonóm Advanced Parking rendszer kihangosítva vagy okostelefonon keresztül manőverezhet be egy térbe a járművön kívül.
A korábbi Toyota C-HR-hez képest az új generáció számára is előnyös a megnövelt csomagtartó kapacitás.
KÖRNYEZETVÉDELMI VEZETÉS
Az új Toyota C-HR vezető szerepet tölt be a környezetvédelem terén a Toyota modellkínálatában, új mércét állítva a fenntarthatóság, a károsanyag-kibocsátás csökkentése és az újrahasznosított anyagok felhasználása terén.
Elődjéhez képest az új generáció kétszer annyi újrahasznosított műanyagot használ fel, amely ma már több mint 100 különböző alkatrészben megtalálható. Ez 19 alkatrészt tartalmaz, amelyek legalább 80%-ban újrahasznosított anyagból állnak.
A belső műanyag alkatrészek és az újrahasznosított tartalomból készült padlószőnyegek mellett újrahasznosított műanyag palackokból új, szintetikus üléshuzat készül – ez az első a Toyota számára. Kiterjedt elemzések és tesztelések biztosították, hogy az új Toyota C-HR újrahasznosított anyagok megjelenése, tapintása és tartóssága ugyanolyan vagy jobb, mint az eredeti alternatíváké.
A gyártás során a CO 2 -kibocsátást tovább csökkenti a lökhárító alkatrészek új festési eljárása, amely vízbázisú festéket használ a kisebb környezeti hatás érdekében egy automatizált folyamaton belül, amely összességében kevesebb anyagot is használ.
A festéket az előző generációhoz képest három részről hét részből eltávolították az in-mould színtechnológia kiterjesztett használatával, ahol a szín közvetlenül a befecskendezési folyamat során kerül felhordásra, így fényes felület érhető el, és 50-szer csökkenti a CO 2 -kibocsátást. % a festéshez képest.
Azáltal, hogy a bőr helyett a szintetikus, állatmentes kormányburkolatra váltunk, az alkatrész CO 2 hatása csökkent. Ez az új anyag ugyanolyan vagy jobb megjelenést és érzetet kínál, mint a valódi bőr, és minden minőségben alaptartozék.
A PHEV akkumulátor európai gyártása azt jelenti, hogy az ultrahatékony Plug-in Hybrid 220 szénlábnyoma tovább csökken a rövidebb szállítási távolságoknak köszönhetően.
Az innovatív tervezés és technológia révén további intézkedések történtek az egyes alkatrészek súlyának csökkentésére, ezáltal javítva az üzemanyag-hatékonyságot és csökkentve a környezetterhelést.
Európában először az új Toyota C-HR nagy szilárdságú, 2000 MPa-os acélt használ a B-oszlopaiban, megőrizve nagyon magas torziós merevségét, miközben 3,5 kg-mal csökkenti az alkatrész tömegét, és kiküszöböli a ponthegesztést. Ez 10%-os CO 2 csökkentést jelent a gyártási folyamat során.
TOYOTA T-MATE BIZTONSÁG ÉS VEZETŐSEGÍTSÉG
Az új Toyota C-HR minden változata a Toyota T-Mate előnyeit élvezi, amely magában foglalja a harmadik generációs Toyota Safety Sense aktív biztonsági és vezetőtámogató funkciókat, amelyek alapfelszereltségként szerepelnek az átfogó biztonsági rendszerekben és a vezetőtámogatókban.
A Toyota T-Mate azoknak a széles körű rendszereknek a gyűjtőneve, amelyek védelmet nyújtanak a balesetekkel szemben, védelmet nyújtanak ütközés esetén, és segítik a vezetőt a manőverek végrehajtásában, legyen szó parkolásról vagy vezetésről. Az új Toyota C-HR-ben a Toyota Safety Sense legújabb generációja nagyobb funkcionalitással és az autó környezetének átfogóbb felügyeletével rendelkező megelőző biztonsági rendszereket tartalmaz.
A legújabb ütközés előtti rendszer és a proaktív vezetési asszisztens folyamatosan figyeli az utat a veszélyek miatt, és figyelmeztetheti a vezetőt, vagy automatikusan elnyomja a gyorsulást, és fékezési vezérlést biztosít, ha közvetlen veszélyt észlel. Ez egy sor kockázati tényező ellen védelmet nyújt, mint például a lassabb vagy álló jármű jelenléte az előtte lévő sávban, valamint az úton keresztező gyalogosok vagy kerékpárosok, még akkor is, ha ezt olyan úton teszik, amelyre a jármű bekanyarodik.
A sávkövetési asszisztens biztonságosan a tervezett úton tartja az új Toyota C-HR-t, az útburkolati jelek, az útszél vagy az elöl haladó jármű vezérelve, tovább növelve a biztonságot azáltal, hogy csökkenti a vezetési terheket a hosszú országúti utak során. A rendszer a teljes körű adaptív tempomattal együttműködve szabályozza a sebességet egy autópálya kanyarban, miközben figyeli a kormánykerék és a pedálok használatát. Ha egy bizonyos ideig nem használják őket, akkor elindíthatja az Emergency Driving Stop rendszert.
A továbbfejlesztett teljes tartományú adaptív sebességtartó automatika új előzés-megelőzési támogatást tartalmaz, amely automatikusan megakadályozza a nem szándékos autópályás előzéseket egy másik jármű rossz oldalán, valamint a Turn Signal Linked Control funkciót, amely segít a vezetőnek biztonságos sebességgel és a többi járműtől való távolságban bekapcsolódni a forgalomba.
A főutakon és autópályákon a Road Sign Assist vizuálisan emlékeztet a fontos információkra, például a figyelmeztető táblákra és a sebességkorlátozásra. A legújabb verzió a sebességhatároló egyérintéses beállításával bővült, hogy megfeleljen az útjelző táblák információinak.
Az új Toyota C-HR alapfelszereltségként további biztonsági rendszerekkel is rendelkezik, mint például a Rear Seat Reminder System, amely figyelmezteti a vezetőt, ha gyermek vagy háziállat marad a hátsó ülésen, és a Safe Exit Assist, amely figyelmeztet, ha a járművek vagy kerékpárosok nem hátulról közeledik, amikor egy ajtó nyílik.
Az új Toyota C-HR-hez opcionálisan bővített csomag is rendelhető. Ide tartozik a továbbfejlesztett sávváltás-asszisztens és az elülső keresztirányú forgalomra figyelmeztető rendszer, amelynek célja, hogy figyelmeztesse a vezetőt a kereszteződésekben balról vagy jobbról közeledő járművekre. A vezetőt figyelő kamera fokozott figyelemmel kíséri a vezető állapotát, és kapcsolódik az Emergency Driving Stop rendszerhez, míg az adaptív távolsági fényszóró rendszer úgy állítja be az első világítás szintjét, hogy minimálisra csökkentse a szembejövő forgalom tükröződését.
Az ügyfelek teljes kényelme érdekében az autó adatkommunikációs modulján keresztül zökkenőmentes szoftverfrissítések és frissítések érhetők el az éteren keresztül.
forrás toyota