Ettől a hónaptól kezdődően a VW 10 ID.Buzz elektromos kisteherautót fog kiküldeni oda a VW-csoport által a Mobileye-val közösen kifejlesztett platform tesztprogramjának részeként.
Ezek a megfigyelések egyfajta egyszarvúak lesznek, mivel ezek az ID.Buzz szabványos hosszúságú változata, amelyről a VW úgy döntött, hogy az amerikaiak nem akarják – a hosszabb amerikai változatok csak a jövő év végén érkeznek meg.
Az austini projekt a következő lépés a vállalat autonóm járműprogramjaiban, mivel a cég továbblép az Argo.AI, egy autonóm startup, merész állításokkal, amely néhány évvel ezelőtt 1 milliárd dolláros támogatást kért a VW-től és a Fordtól, majd bezárt. tavaly októberben csökkent.
A VW szerint a projektben az Argo AI tagjai is részt vesznek, és most a Volkswagen ADMT nevű leányvállalata alá tartozik.
Ezek a kezdeti járművek a SAE 4. szintű autonóm vezetést tesztelik, ami azt jelenti, hogy a járművek várhatóan teljesítik a legtöbb vezetési funkciót, de a vezető készen áll az irányítás átvételére
. A VW/Mobileye platform kamerákat, radart és lidar technológiát tartalmaz a cég szerint.
Három éven keresztül a VW azt állítja, hogy azt tervezi, hogy bővíti az austini tesztflottát, és további legalább négy amerikai várost von be – és azt állítja, hogy Austinban 2026-ig bevezetik az autonóm járműveket. Ez néhány város számára nehéz lehet. , azonban a növekvő nyugtalanságra alapozva azokban a városokban, amelyekben az ilyen technológiát laboratóriumként alakították ki, beleértve San Franciscót is .
A Volkswagen kijelentette, hogy az évtized végén esedékes következő generációs elektromos járműve egy új üzleti modell úttörője lesz, amely magában foglalja az autonóm vezetést is. Reméli, hogy 2030-ra ezek a funkciók „széles körben elérhetővé válnak” . A VW-n belül Project Trinity néven futó zászlóshajó projekt eredménye lehet az első olyan jármű a márkától, amely eléri a 4-es szintet a közhasználatban – a szabályozások természetesen ezt megengedik.