A bemutatón használt autót a rendszer DiSus-X nevű változatával szerelték fel, amely a BYD által felvázolt négy közül az egyik. A cég sajtóközleménye szerint kezdetben a DiSus-P nevű változat a Yangwang U8 SUV-on jelenik meg, majd a DiSus-A a Denza N7-en, egy másik BYD márkától. A cég szerint egy másik változat, a DiSus-C a többi Denza modellhez, valamint a BYD Han-hoz és a Tang-hoz is hozzáadódik, az aktiválás egy vezeték nélküli szoftverfrissítés révén történik.
A BYD a Tesla Model S méretű Han EV-t áttörést jelentő modellként pozícionálta a Kínán kívüli más piacokon is. A BYD bejelentette, hogy a Han szedánt, valamint a Tang és Atto 3 crossovereket 2022 végén bizonyos európai piacokra kívánja bevezetni . Akkoriban a BYD azt közölte, hogy az értékesítés Svédországban és Németországban kezdődik, majd Norvégiába, Dániába és Hollandiába terjeszkedik. , Belgium és Luxemburg, valamint Franciaország és az Egyesült Királyság. Az Egyesült Államok terveit azonban nem jelentették be.
Az LFP akkumulátorok mögött, amelyeket az autógyártók végre kezdenek alkalmazni az amerikai piacon, a BYD a legújabb Blade akkumulátort a csomagolás és a biztonság élvonalába helyezte. Megjelent egy új generációs elektromos autóplatform, amely akár 600 mérföldes maximális hatótávval és gyors, 800 voltos töltéssel rendelkezik .