A BYD DiSus Intelligent Body Control System néven ismert rendszer hasonló az olyan aktív felfüggesztési rendszerekhez, mint a Porsche Dynamic Chassis Control és a Mercedes-Benz Magic Body Control. A BYD azt állítja, hogy a DiSus az első a maga nemében egy kínai autógyártótól, és a meglévő rendszerekhez hasonlóan aktívan alkalmazkodik a karosszéria dőlésének megszüntetéséhez, és bizonyos sebességeknél csökkentheti az autót az aerodinamikai ellenállás csökkentése és a hatékonyság növelése érdekében. De néhány más dologra is képes.A BYD hétfőn egy vállalati bemutatón mutatta be a DiSus-t a Yangwang U9-ről, amely a cég új előkelő Yangwang márkájához tartozó elektromos sportautó. Az autót úgy mutatták be, mint egy lowrider, és egy eltávolított kerékkel hajtják, a másik három kanyarban pedig a felfüggesztés tartotta függőlegesen. Bár rendkívül gyorsan reagál, kicsit olyan, mint a régebbi Citroënek hidraulikus felfüggesztése, amelyet fel lehetett emelni, hogy a vezetők emelő nélkül cserélhessenek gumit.

A bemutatón használt autót a rendszer DiSus-X nevű változatával szerelték fel, amely a BYD által felvázolt négy közül az egyik. A cég sajtóközleménye szerint kezdetben a DiSus-P nevű változat a Yangwang U8 SUV-on jelenik meg, majd a DiSus-A a Denza N7-en, egy másik BYD márkától. A cég szerint egy másik változat, a DiSus-C a többi Denza modellhez, valamint a BYD Han-hoz és a Tang-hoz is hozzáadódik, az aktiválás egy vezeték nélküli szoftverfrissítés révén történik.

 

A BYD a Tesla Model S méretű Han EV-t áttörést jelentő modellként pozícionálta a Kínán kívüli más piacokon is. A BYD bejelentette, hogy a Han szedánt, valamint a Tang és Atto 3 crossovereket 2022 végén bizonyos európai piacokra kívánja bevezetni . Akkoriban a BYD azt közölte, hogy az értékesítés Svédországban és Németországban kezdődik, majd Norvégiába, Dániába és Hollandiába terjeszkedik. , Belgium és Luxemburg, valamint Franciaország és az Egyesült Királyság. Az Egyesült Államok terveit azonban nem jelentették be.

Az LFP akkumulátorok mögött, amelyeket az autógyártók végre kezdenek alkalmazni az amerikai piacon, a BYD a legújabb Blade akkumulátort a csomagolás és a biztonság élvonalába helyezte. Megjelent egy új generációs elektromos autóplatform, amely akár 600 mérföldes maximális hatótávval és gyors, 800 voltos töltéssel rendelkezik .