A K50 amerikai változata ezentúl Mullen GT és GTRS néven lesz ismert – jelentette be Mullen hétfőn sajtóközleményben. A cég közölte, hogy a Dragonfly K50 néven is ismert K50 stílusát is felülvizsgálták, hogy jobban megfeleljenek a többi tervezett modellnek, és olyan hajtáslánc-frissítéseket alkalmaztak, amelyek 0-60 mérföld/órás sebességet tesznek lehetővé állítólagos 1,95 másodperc alatt és végsebességet. “200 mph-t meghaladó.”
Mullen azt mondta, hogy “véglegesíti a tervezést az amerikai szabványok szerint”, és elvégzi a végső összeszerelést Mishawakában, Indianában. A cég felvásárolt egy gyárat, ahol egykor a Hummers épült, amikor megvásárolta a kudarcot vallott elektromos járműveket indító Electric Last Mile Solutions (ELMS) eszközeit. Az ELMS üzleti modellje a kínai piacon kapható elektromos járművek amerikai szabványokhoz való adaptálásán is alapult, jelen esetben egy szállítókocsi.
Mullen nem tárgyalt a GT és a GTRS amerikai piacra dobásának ütemtervéről, de a projekt már egy ideje készülődik. Mullen a 2019-es New York-i Autószalonon mutatta be a különleges, íves K50-et , és bejelentette, hogy 1000 darabot az Egyesült Államokban szerelnek össze. Eredetileg azt tervezték, hogy a K50-et Washington államban szerelik össze , de a létesítményre vonatkozó terveket elvetették.
Mullen eredetileg azt tervezte, hogy a K50-et az MX-05 néven akkumulátoros elektromos SUV-val együtt 2021-ben hozza be az Egyesült Államokba , mindkettőt 2021-ben. Azóta módosította terveit, hogy egy sor elektromos jármű modellt is tartalmazzon, köztük néhány haszonjárművet. Ezt az utat a Coda maradványainak megvásárlásával kezdte – és azt mondják, hogy a Coda egyes aspektusai, például a vállalat akkumulátor-kezelő rendszere hasznosnak bizonyultak, ahogy Mullen előrehalad.
A nagy teljesítményű autón kívül Mullen egy öt teljesítményű SUV-t és egy 1. osztályú elektromos furgont tervez, amely potenciálisan az ELMS járműre épül, és többségi részesedéssel rendelkezik a Bollingerben . Tervezi továbbá az Five és a Bollinger B1 és B2 teherautók megépítését Indianában, míg az 1. osztályú elektromos furgont a Mississippi állambeli Tunicában szerelik össze.