A PHINIA-val való műszaki együttműködés révén a KGM célja a hidrogénmotor-technológia alapvető biztosításának és a Kereskedelmi, Ipari és Energiaügyi Minisztérium (MOTIE) „CO2-mentes, alacsony költségű, kis kereskedelmi célú hidrogénmotoros járművek fejlesztése” című nemzeti projektjének hatékony végrehajtása.
– A projekt célja a NOx-kibocsátási előírásoknak való megfelelés, valamint egy 2 literes dízelüzemű hidrogénmotor és jármű fejlesztése.
– Egyedülálló belső égésű motor (ICE) szakértelmére építve a KGM azt tervezi, hogy úttörő szerepet vállal az alternatív üzemanyagú hidrogénmotorok piacán, és bővíti a környezetbarát pickupok szegmensét.
A KGM műszaki együttműködési megállapodást írt alá a PHINIA Delphi France SAS-szal hidrogénmotorok közös fejlesztéséről.
A január 15-én a KGM pyeongtaeki K+F központjában tartott aláírási ünnepségen részt vett a KGM K+F vezetője, Yong-il Kwon úr, valamint a PHINIA K+F ügyvezető alelnöke, Todd Anderson úr.
A KGM jelenleg részt vesz a MOTIE nemzeti projektjében, a „CO2 nulla, alacsony költségű, kis kereskedelmi célú hidrogénmotoros járművek fejlesztése” című projektben, a PHINIA-val, a Koreai Autóipari Technológiai Intézettel és más partnerekkel együttműködve. Ez az új műszaki partnerség várhatóan javítja a projekt végrehajtását és felgyorsítja a hidrogénmotorok fejlesztését.
Ez a nemzeti projekt egy 2 literes dízel alapú hidrogénmotor és jármű fejlesztését célozza, amely megfelel a NOx-kibocsátási előírásoknak, és több mint 500 km-es hatótávolságot ér el, így alkalmas mind ipari, mind közúti alkalmazásokhoz.
A PHINIA globális vezető szerepet tölt be a hidrogén- és dízelmotor-alkatrészek, többek között a motorvezérlő rendszerek (EMS), a befecskendezők és a szivattyúk szállításában. A KGM integrálja saját fejlesztésű dízelmotor-technológiáját a PHINIA üzemanyag-befecskendező berendezés (FIE) rendszerével és ECU-technológiájával a projekt előmozdítása érdekében.
A fejlesztési ütemterv a többcélú motor és jármű alaptervezéséből, a motor és a jármű teljesítményfejlesztéséből, egy kiterjesztett hatótávolságú elektromos jármű (EREV) alaptervéből, majd a motor és a jármű teljesítményének optimalizálásából áll, beleértve a további kutatást és fejlesztést.
Egy KGM képviselő kijelentette: „A környezetbarát hidrogénmotorok kulcsfontosságú következő generációs hajtáslác-technológiát képviselnek. Az együttműködés keretében kifejlesztett hidrogénmotor nemcsak járművekben, hanem építőipari és ipari gépekben is alkalmazható lesz. A KGM egyedülálló belső égésű motorokkal kapcsolatos szakértelmét kihasználva célunk, hogy úttörő szerepet töltsünk be az alternatív üzemanyagok piacán, és bővítsük a környezetbarát pickup szegmenst, a belső égésű motorok piacán rejlő réspiaci lehetőségeket megcélozva.”