A Toyota ma betekintést nyújtott az akkumulátoros elektromos járművek következő generációjának tervezési és technológiai lehetőségeibe azáltal, hogy a brüsszeli Kenshiki fórumon Európában először mutatta be FT-3e koncepcióját.
Az FT-3e sokoldalú, új generációs BEV architektúrával rendelkezik, amely lehetővé teszi a termékek széles választékának létrehozását, beleértve a Lexus LF-ZC luxuslimuzint és a teljesítmény-orientált FT-Se sportautót.
Ezeket a következő generációs BEV járműveket úgy tervezték, hogy a lehető legalacsonyabb tömeget és optimalizált aerodinamikát érjék el a nagyobb hatékonyság és hatótáv érdekében, miközben a hangsúlyt a hatékony erőforrás-felhasználásra helyezik.
Az FT-3e egy olyan koncepció, amely a jövő technológiáinak széles skáláját is magában foglalja, amelyek túlmutatnak a szén-dioxid-semleges mobilitáson, hogy kapcsolatba léphessenek a társadalommal, és adat- és energiaátviteli médiumként működjenek – magához az autóhoz vagy annak környezetéhez, illetve vissza.
Lenyűgöző külső kialakítása a fejlett stílust és esztétikát ötvözi, a test vonalai és felületei pedig a lehető legegyszerűbbek.
A digitális kijelzők a karosszéria alsó oldalától a felső ajtórészig terjednek. Ezek olyan információkat jelenítenek meg, amikor a vezető közeledik a járműhöz, például az akkumulátor töltöttségi állapotát, valamint a belső hőmérsékletet és a levegő minőségét.
FT-3e méretek
Hosszúság (mm) / szélesség (mm) / magasság (mm) | 4,860 / 1,955 / 1,595 |
Tengelytáv (mm) | 3000 |
Utaskapacitás | 5 |
referencia: Az FT-3e 17 cm-rel hosszabb, 14,5 cm-rel szélesebb és 5,5 cm-rel alacsonyabb, mint a bZ4X