EV9

2023-02-22

Kia EV9 gyártási lámpákkal, digitális oldalsó tükrökkel

A Kia EV9 teljesen elektromos SUV-t kémfotósaink az utolsó tesztelési fázisban vették észre, még az idei év első negyedévében várható megjelenés előtt.

A Kia EV9 teljesen elektromos SUV-t kémfotósaink az utolsó tesztelési fázisban vették észre, még az idei év első negyedévében várható megjelenés előtt.

Az erős álcázás alatt úgy tűnik, hogy a márka legnagyobb elektromos SUV-ja sorozatgyártású karosszériát, valamint gyártási célú fényszórókat és hátsó lámpákat kapott. Egy másik érdekes tulajdonság, amelyet a legújabb kémfelvételek feltártak, a digitális oldalsó tükörpár, amelyek feltehetően videót továbbítanak néhány belső képernyőn.

Látva azonban, hogy a szóban forgó jármű német rendszámú, nagyon valószínű, hogy ez a lehetőség nem fog eljutni Amerikába, mivel az Egyesült Államokban jelenleg nem engedélyezik a digitális oldalsó tükröket. Ehelyett a Kia valószínűleg Európában kínálja majd őket, ahol megengedett.

A belső térről nincsenek felvételek, de a korábbi kémfelvételek két fő képernyő jelenlétére utaltak, a kormány mögött alacsony profilú kijelzővel, a középkonzolon pedig portré stílusú érintőképernyővel.

A zászlóshajó háromsoros Kia EV9-et az azonos nevű 2021-es koncepció mutatta be , és várhatóan ugyanaz az E-GMP platform fogja alátámasztani, amely a kisebb Kia EV6 és Hyundai Ioniq 6 alapjaként szolgál .

Egy év eleji, kiszivárgott felmérés szerint az EV9 ára 56 000 és 73 000 dollár között lesz, így ez lesz az első igazán megfizethető, teljesen elektromos hétüléses SUV, árát tekintve mind a Tesla Model X-hez , mind a Rivian R1S-hez képest.

Ugyanez a kiszivárgott specifikációs lista két elérhető teljesítményszintre mutat – 200 lóerő és 400 lóerő –, míg a maximális hatótáv valahol 220-290 mérföld között van egyetlen töltéssel, a felszereltségi szinttől, a teljesítménytől és a kerékmérettől függően.

Szó sincs az akkumulátor méretéről, de a pletykák szerint az EV9-nek egy körülbelül 100 kilowattórás akkumulátorcsomag hasznos lesz, tekintve, hogy a Hyundai E-GMP platformjára épülő jelenlegi modellek 77,4 kWh-s csomagot használnak, de kisebb, mint a közelgő EV9. Sőt, fennáll annak a lehetősége, hogy a Kia egynél több akkumulátorméretet is kínál majd hétüléses SUV-jához, de várnunk kell, hogy ez igaznak bizonyul-e.

Mint mindig, most is görgessen le a megjegyzések részhez, hogy elmondja nekünk ezzel kapcsolatos gondolatait.

forrás insideevs

foto motor1

Ez a weboldal a forgalom mérésére szolgáló Google Analytics Cookie-kat használ. Bővebben
Megértettem