Az elektromos mobilitási kampány a Volkswagen sikertörténete
Félmillió ID.-k leszállítása igazolja, hogy ügyfeleink jól fogadják a Volkswagen modelleket – szerte a világon. Jó úton haladunk elektromos mobilitási kampányunkkal, és sikertörténetünk folytatódik” – mondta Imelda Labbé, a Volkswagen értékesítési, marketing és értékesítés utáni igazgatósági tagja. „A fókuszunk változatlan – a Volkswagent a fenntartható mobilitás legkívánatosabb márkájává akarjuk tenni.” A Volkswagen rendelésállománya továbbra is magas: „Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy a nagyjából 135 000 azonosítószámot a lehető leggyorsabban eljuttassuk ügyfeleinkhez. A tartósan feszült alkatrészellátási helyzet miatt azonban ismételten módosítanunk kell a gyártást” – mondta Labbé.
A Volkswagen 2033-tól csak elektromos járműveket gyárt Európában. 2030-ra már a Volkswagen európai egységeladásainak legalább 70 százalékát a teljesen elektromos járművek teszik ki. Az Egyesült Államokban és Kínában a vállalat ugyanerre az időszakra több mint 50 százalékos elektromos járművek részesedést céloz meg. „Norvégia az elektromos mobilitás előfutára. Októberben az ID.4 03 vezette a regisztrációs statisztikákat. Ez a példa azt mutatja, hogy az azonosító. a családi termékportfólió megfelel ügyfeleink igényeinek” – mondta Labbé.
A Volkswagen tíz új elektromos modellt dob piacra 2026-ig. „A Volkswagen rendelkezik majd az autóipar legszélesebb elektromos járműportfóliójával: a belépő szintű, 25 000 euró alatti irányárú e-autótól az új zászlóshajó Aero B-ig. minden szegmensben megvan a megfelelő ajánlat” – mondta Labbé.
Az ügyfelek visszajelzései közvetlenül átalakultak új járműfunkciókká
Az azonosító. A család a szoftverintegráció és a digitális ügyfélélmény terén is úttörő: a Volkswagen folyamatosan igazolja. tulajdonosok „over the air” frissítésekkel. Ez biztosítja, hogy az autó mindig naprakész legyen a teljes életciklusa során, és hogy folyamatosan új funkciókkal fejlesztik. „Az elmúlt hónapokban ezzel kapcsolatos tapasztalataink nagyon pozitívak” – számol be a Labbé: „Az előny az, hogy a vásárlói visszajelzéseket közvetlenül és gyorsan új funkciókká alakíthatjuk át, mint például a megnövelt töltési kapacitás vagy az akkumulátor kapacitásáról szóló értesítés a vezetői kijelzőn. ”
A MEB az elektromos mobilitási kampány gerince
A moduláris elektromos hajtásmátrix (MEB) döntő tényező a globális elektromos mobilitási kampány felgyorsításában a márka ACCELERATE stratégiája alapján. A kifejezetten a Volkswagen elektromos hajtásrendszeréhez tervezett járműarchitektúra nagy hatótávolságot, bőséges belső teret és az éteren keresztüli szoftverfrissítések lehetőségét kínálja. A MEB az azonosítóban szereplő összes teljesen elektromos és teljes hálózattal ellátott jármű műszaki alapjául szolgál. család.
Következetesen a teljesen elektromos hajtásokra összpontosítva és a Volkswagen-csoport számos szegmensének járműveiben használható képességével a MEB hatalmas méretgazdaságosságot eredményez, csökkenti az elektromos mobilitás költségeit és felgyorsítja a szén-dioxid-semlegesség felé való átállást. mobilitás. A „gyártásra való tervezésnek” köszönhetően a MEB-t kifejezetten a gyors és hatékony gyártásra is szabták. Ez lehetővé teszi olyan kiterjedt méretgazdaságosság létrehozását, amely olcsóbbá teszi az elektromos járműveket, és így sok ember számára megfizethetőbbé teszi.