Auburn Hills, Mich. – A Jeep ® márka Big Game egyperces reklámja, az „Electric Boogie” ünnepli a márka elektromos kínálatának kiterjesztését az egész világon, és az ikonikus dal új interpretációját a jövőbe viszi a márka új dalával. járművek generációja.
A nagy játék napján debütáló reklámfilm a márka hibrid elektromos plug-in járműveit, a Jeep Wrangler 4xe-t és a Grand Cherokee 4xe-t mutatja be, ahol az állatvilágból származó fajok táncolnak az „Electric Boogie”-val.
Az „ Electric Boogie ” a márka közösségi média csatornáin megtekinthető, és a kezdetektől fogva azért jött létre, hogy globálisan támogassa a Jeep márka globális elektromos portfóliójának elterjedését.
Az „Electric Boogie” dal új verziója február 12-én, vasárnap lesz streamelhető és letölthető. A Jeep márka felvételeket készített Ms. Griffithsről, amint a dalt egy jamaicai zenei stúdióban rögzítette Shaggy producerrel és dancehall/reggae ikonnal. A felvétel a következő hetekben megjelenik a márka és a Shaggy közösségi csatornáin ( Facebook : @Shaggy, Instagram , TikTok és Twitter : @direalshaggy).
„Ez az új kampány bemutatja globális 4xe villamosítási portfóliónkat a Jeep márka vidám, könnyed szellemiségének megörökítésével és ünneplésével” – mondta Christian Meunier, a Jeep márka vezérigazgatója. „Folytatjuk az eddigi legerősebb és legfenntarthatóbb Jeep SUV-k tervezését és fejlesztését, és ezért mondjuk, hogy a 4xe az új 4×4. Ez egy előremutató stratégia, azon az úton, hogy a világ vezető zéró emissziós SUV-márkájává legyünk, és biztosítsuk, hogy Jeep-rajongók milliói továbbra is felfedezzenek, öleljenek fel és védjenek bolygót.”
„Az „Electric Boogie”-t a jövőbe hoztuk új generációs 4xe elektromos felállásunkkal, hogy inspiráljuk sofőrjeinket és hallgatóink új generációját egy olyan dalon és táncon keresztül, amely megtestesíti azt a kalandot, szellemet és szenvedélyt, amely iránt fogyasztóink ragaszkodnak. a márka” – mondta Olivier Francois, a Stellantis globális marketing igazgatója. „A hitelesség a Jeep márka egyik alappillére, ezért rendkívül fontos volt számunkra, hogy kiadjuk az „Electric Boogie” modernizált változatát Marcia Griffiths énekesnővel, akinek a dal első felvétele közel 40 évvel ezelőtt óriási hatást gyakorolt a populáris kultúrára. . Szeretnénk úgy tekinteni a reklámra, mint az elismert „Földi Odüsszeia” helyszín természetes kiterjesztésére, ahol Jeep 4xe járműveink és az állatvilág ritmusba kerül a természettel.”
Az „Electric Boogie”-t eredetileg Marcia Griffiths jamaicai Reggae énekesnő rögzítette, és 1983-ban széles körben kiadták. Griffiths dalának remixelt változata a ’90-es évek elején világszerte elterjedt, és minden idők legmagasabban jegyzett női reggae előadója lett. Eredetileg a legendás Bunny Livingston (az eredeti Wailers Bunny Wailer) által írt dal játékos energiát hordozott magában, amely ihlette a globális táncot – az “Electric Slide”-t -, amely a mai napig nagyon népszerű esküvőkön és bulikon.
Shaggy így nyilatkozott: „Megtiszteltetés számomra, hogy lehetőségem nyílt elkészíteni ennek az ikonikus dalnak egy új, frissített változatát. Úgy nőttem fel, hogy gyakran hallottam az „Electric Boogie”-t; a család kedvence volt a háztartásomban. A másik legenda, Marcia Griffiths (formálisan az I-Threes – Bob Marley és a Wailers háttérénekesei) által előadott verzió, amelyet a Miami Sound Machine remixelt, világsláger lett.
Shaggy hozzátette: „Az évek során szoros barátságba kerültem Marciával, ezért nagyon izgatott voltam, amikor a Jeep márka megkért, hogy készítsem újra ennek a klasszikusnak a 2023-as frissített változatát az új kampányukhoz. Közös célunk az volt, hogy a reflektorfénybe helyezzük Marciát és figyelemre méltó hangját, miközben megragadjuk a dal által képviselt autentikus kultúrát. Ha három feltörekvő művész, Amber Lee, Jamila és Moyann tehetséges hangját is bevonjuk, akik Marcia eredeti ikonikus énekhangját dicsérik, az eredmény szórakoztató, friss és energikus lesz.”
„Amikor a 90-es években először felvettem az Electric Boogie remixelt változatát, soha nem hittem volna, hogy ez egy olyan táncot inspirál, amely még sok évtizeddel később is visszhangzik a rajongók körében” – mondta Marcia Griffiths. “A világ egyik legnagyobb televíziós eseménye alkalmával a dalt a hihetetlenül tehetséges Shaggyvel együttműködve, valamint Amberrel, Jamilával és Moyannnal új közönséghez hozhatom vissza modern stílusban az új közönséghez, és egy újabb alkalom volt. – életre szóló lehetőség.”
„Az, hogy a Jeep apánk klasszikus szerzeményét, az „Electric Boogie”-t használja a Big Game helyszínén, hatalmas együttműködés” – mondta Abih Livingston, Bunny Wailer fia. „Hogy lássuk édesapánk zenei örökségét és az egyik legikonikusabb dalát, amely egy ilyen játékhoz kapcsolódik. A nagyszerű esemény és márka nagyon izgalmas, és mindannyiunkat nagyon büszkévé tesz.”
A Jeep márka összehozta Griffithst a jamaicai reggae előadóval és Shaggy producerrel, akit Martin Kierszenbaum/Cherrytree Music Company menedzsel, hogy elkészítsék a dal modernizált változatát, hogy megünnepeljék az eredeti megjelenése óta eltelt negyven évfordulót. A pályán három feltörekvő jamaicai reggae művész, Amber Lee, valamint Jamila Falak és Moyann is szerepel, akiknek Griffiths „mentoraként” fog szolgálni.
A Jeep márka arra is hívja a rajongókat a világ minden tájáról, hogy csatlakozzanak a TikTokon az „Electric Slide” mozgalomhoz a táncosokkal az egész platformon, a # Jeep4xeBoogieWoogie megjelölésével
Az „ Electric Boogie ” szpot, amelyet a Jeep márka a chicagói székhelyű Highdive ügynökséggel együttműködésben hozott létre, a márka tavalyi elismert szpotja, az Earth Odyssey nyomdokaiba lép . Az állatok meghallgatásával a hirdetés rávilágított arra, hogy a Jeep Wrangler 4xe és a Jeep Grand Cherokee 4xe elektromos üzemmódban egyedülállóan képes működni a természetben, virtuális csendben. Animáció a The Mill „Electric Boogie” reklámjához. A Jeep márka nem zavart semmilyen állatot a természetes táncparkettjükön, miközben a Boogie Woogie, Woogie!
Ez az első alkalom, hogy a Jeep márka létrehozta a Big Game-spotot, amelyet globális szinten használnak, támogatva tevékenységének folyamatos kiterjesztését világszerte. A több mint 100 országban árusító márka megszerezte a dal globális jogait, és a kampányban a márka világméretű, villamosított termékcsaládjának 4xe járművei szerepelnek majd a világ piacain.
A reklám támogatja a Jeep márka globális villamosítási erőfeszítéseit, amely a közelmúltban átfogó tervet jelentett be a teljesen elektromos 4xe járművek következő generációjára egy fenntartható átalakulás részeként, amelynek eredményeként a Jeep a világ vezető elektromos SUV márkája lesz.
A terv négy teljesen elektromos SUV bevezetését irányozza elő Észak-Amerikában és Európában 2025 végéig. A folyamatban lévő átfogó termékterv részeként 2030-ra az Egyesült Államokban a Jeep márka eladásainak 50 százaléka teljesen elektromos lesz. Az európai eladások 100 százaléka teljesen elektromos lesz.
Shaggy megvitatja, hogy részt vesz a Jeep márka Big Game hirdetésében, és felveszi az „Electric Boogie”-t ma (február 12-én) 15:00 ET-kor a „Shaggy’s Yaad”-on, a SiriusXM FLY heti műsorán.
Az audiofilek bekapcsolhatják a legmodernebb SiriusXM-et 360 literes audio-szórakoztató platformmal, és felerősíthetik a hangerőt Jeep 4xe Harman Kardon térhatású hangszóróikon, hogy hallják az „Electric Boogie”-t.
A Stellantis volt az első autógyártó, amely bemutatta a 360L-t, a SiriusXM legfejlettebb audio szórakoztató platformját. A Jeep márka 4xe sorozatában elérhető SiriusXM 360L-rel több SiriusXM csatornát, Pandora állomást, „For You” ajánlást, hozzáférést az igény szerinti tartalomhoz, élő sportkategóriát és még sok mást kínál.
Boogie Woogie, Woogie!
forrás Jeep